ok.. sape nk pakai pelakon menangis kanak-kanak boleh contact saya..hahaha!
travel log| life | knowledge sharing | foods | beautiful experience |shopping |
Popular Posts
-
Assalamualaikum, adik-adik semua yang nk pegi interview F41 boleh la rujuk sini.. masa nk interview dulu mengagau jgk carik info kat ...
-
Assalamulaikum, hari ni dpt tgk slot 30 minit bersama ustaz Don tajuk nasihat buat mussolin part 3 saya xpasti part 1 & part 2 t...
-
Today is actually day-4 .. because i had a battle to be solved, so this blog cant be updated regularly by the way, on the day two.. she...
-
Assalammualaikum, salam Jumaat semua! terima kasih Allah hari ini Jumaat (TKAHIJ) gantian kepada TGIF >>tgk tweeter pagi tadi hehee ...
-
Assalamualaikum, tak tahulah kenapa skrg malas sgt nk blogging.. byk je cerita nk kongsi tapi malass ya hamat! heheh awal Novem...
No comments:
Post a Comment